2013 m. birželio 21 d., penktadienis

levandos

Nuotrauka iš http://gardenofeaden.blogspot.com/2011/08/how-to-propagate-lavender-from-cuttings.html
Norėtumėt atsidurti levandų laukuose? Kai jos žydi, be abejo. Aš norėčiau. Nors levandų kvapas nėra pats mėgstamiausiais, bet jis man primena kelionę po Provansą. Tokių laukų nemačiau, įtariu, kad levandos jau buvo nužydėję, bet jų kvapas persekiojo siaurose gatvelėse, sklindantis iš mažų jaukių parduotuvėlių...
Levandų puokštelė nutūpė ir ant vestuvių svečių palinkėjimų knygos. Vestuvių spalvų gama- visi "levandiški" atspalviai
Mano fotoaparatas, nenaudėlis, nesupranta sodrios violetinės. Jis užsispyrusiai mato panašesnę į  mėlyną ir tokią rodo nuotraukose. Veikiausiai aš kažko nemoku jame nustatyti, nes fotografavimas- mano silpnoji vieta. Tad ir levandos atrodo labiau mėlynos :(

Knygos matmenys 24x28cm, 40 balto akvarelinio popieriaus lapų, švelnios rožinės spalvos priešlapiai- pastelinis popierius Mi- Teintes, spalva Rose fonce.
Kietviršiai apklijuoti popieriumi dubliuotu lininiu audiniu. Surišta atlasine juostele, balto metalo spalvos akutės.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą