2018 m. lapkričio 23 d., penktadienis

pakalbėkim apie žiemą

Pasiilgot žiemos? Laukiate švenčių? Margų amatų dirbtuvėse jau sklando žiemos nuojauta ir randasi pirmieji švenčių pranašai. Atvirukai.






2 komentarai:

  1. Labai gražūs atvirukai! Aš norėdama aplenkti visą pamišimą dėl kalėdinių dovanų, pradėjau jų ieškoti jau gal kokį rugsėjį. Na, ne tai kad aktyviai ieškoti, bet tiesiog jei kur būdavau ir pamatydavau ką, visada nešiodavausi viduj mintį, kad tai galėtų būti Kalėdų dovana. Ir man visada yra sunkiausia išrinkti dovanas kolegoms. Šeimai šiais metais nusprendžiau numegzti vardines kojines (gavosi labai mielos :)), geriausiai draugei sugalvojau masažų rinkinuką padovanoti, kad pati išsirinktų, nes pervargus nuo darbų (tik dar nenusprendžiau, kurį iš šių dviejų: https://www.laisvalaikiodovanos.lt/kaledines-dovanos/kaledines-dovanos-moterims), o vat kolegoms man visada klaustukas. Na nes kažkokio daikto lyg ir nepirksi, nes didoka dovana, o smulkmenos tos daiktiškos tai tik vietą užims. Tai dažniausiai kažką valgomo dovanodavau. Bet va pamačius jūsų atvirutes, pagalvojau, kad artimesniems kolegoms prie to saldumyno galėčiau pridėti ir atvirutę - na, jei nuoširdžius žodžius man kas parašo, aš ilgai atsimenu.. Gal galėtumėte parašyti tų pirmųjų, su burbuliuku viduryje, kainą?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Sveiki, ačiū už gerą žodį. Pirmieji atvirukai tai tie su eglutėmis? 1,20 eur už atviruką. Šie jau iškeliavo, bet galima padaryti naujus. Galite man rašyti margi.amatai@gmail.com

      Panaikinti