2013 m. kovo 20 d., trečiadienis

Mažmožiai

Ir vėl mažmožiai... Būrys dėkliukų lipniesiems lapeliams. Su logotipais
ir laumžirgiu.
Iškeliaus jie supakuoti štai taip
Pastaruoju metu pakuočių klausimas man neišeina iš galvos. Noriu rasti vieningą pakuočių stilių. Bet kaip tai padaryti, kai pakuojami labai skirtingi daiktai, o dar reikia, kad pakuotė būtų pakankamai tvirta, nesusimaigytų siunčiant... Idėjų paieškos tęsiasi ir manau, pakuotėms bus skirtas atskiras įrašas :)

2 komentarai:

  1. Įvėliau klaidų, teko pašalint komentarą ir jas ištaisyt :)

    Visada smagu pas tave užeit. Jau net laukiu naujų įrašų :) Gera stebėt preciziškus darbus, knygeles, dekliukus, dėžutes - išglostytus ir išmylėtus.

    Man žavios įmonės, užsakančios tokius darbus! Naudos jų darbuotojai arba klientai ir džiaugsis!

    Mistika man tie logotipų išpiešimai, kol kas labai toli aš esu nuo to. Nedarau trafaretų, nemoku, nesusidūriau dar. Labai labai gražu, mieloji!

    Pakuotė tikrai šauni. Apie jų stilių ir man minčių sukosi ne kartą. Dažniausiai aš siunčiu pakuotę pakuotėje - supakuotą darbelį dedu į kokią nors siuntoms skirtą dėžutę. Tad labai lauksiu naujų tavo pakuočių atradimų :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Miela Gitule, ačiū, kad atbėgai :)
      Logotipus darau be trafaretų. Žinoma, jei tą patį logo tektų daryt ant daugybės viršelių, tuomet daryčiau trafaretą. Dabar gi pamaniau, kad kol išsipjaustysiu trafaretą, sugaišiu tiek pat laiko,kiek sugaištu piešdama "iš rankos" :)
      O dėl pakuočių dar esu ieškojimuose. Bet tikriausiai apsistosiu prie dėžučių. Su kokiu nors cinkeliu :)

      Panaikinti